קינמון: האם נמצא התבלין הכי שורף שומן על פני כדור הארץ?

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל

 קינמון: האם יכול להיות שהתבלין הזה נלחם בגליצרידים?
 


התבלין עליו אני הולך לדבר הוא אחד התבלינים שהכי מתעלמים ממנו, אך הוא גם אחד התבלינים הבריאים ביותר בעולם…  תוכלו לקרוא לו "התבלין שורף השומן" … בדרך עקיפה או סתם קינמון וכן, הוא באמת יכול לסייע לכם לנצח את הקרב נגד שומן הבטן אם תשתמשו בו מדי יום … אני אסביר מדוע.

 

 

ג'ניה רומסקי,
מאמן אישי מוסמך מאונ' תל אביב – מומחה ליצירת בטן שטוחה

 

הנה מספר יתרונות נוספים של הקינמון, התבלין המדהים הזה:

* שולט ברמות הסוכר בדם

* מסייע בשמירה על רגישות לאינסולין

* נוגד חמצון חזק מאוד

* ייתכן שהוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונגד פטריות

* ועוד עשרות הטבות נוספות

 

אז מהו תבלין הנס הזה שמנצח את שומן הבטן?

ובכן … זהו הקינמון הישן והטוב

למרות שהקינמון לא מגדיל את שריפת השומן באופן ישיר (כגון על ידי הגדלת שיעור חילוףהחומרים וכו'), הוא באמת יכול לסייע בשריפת שומן בטן והרזייה באופן עקיף.

 

הנה איך בדיוק

למרות שיש לקינמון עשרות יתרונות בריאותיים, היתרון העיקרי שיסייע לכם לרזות יותר הוא השפעתו החזקה על רמות הסוכר בדם


במחקר שפורסם בשנת 2003 בכתב העת הרפואי Diabetes Care , חילקו אנשים לקבוצות, כשאנשים לקחו 1, 3, או 6 גרם קינמון ליוםבצורת כמוסה (שוות ערך לכרבע כפית קינמון). תוצאות המחקר הראו כי כל 3 כמויות הקינמון הפחיתו את רמות הגלוקוז ב- 19-30% לאחר 40 ימים.

 

בנוסף לכך קינמון יכול להגביר את הרגישות לאינסולין, מה שבעצם אומר שהוא מסייע לגוף לשלוט ברמת הסוכר בדם, ובמקביל מאפשר לגוף לייצר פחות אינסולין כפי שאתם יודעים, רמות אינסולין גבוהות באופן כרוני יכולות לגרום להשמנה.
 

כיצד לרתום את השפעת הקינמון עבור הפחתת שומן בטן עיקש
 

דרך אפשרית אחת ליהנות מהקינמון עבור איבודשומן היא   להשתמש בקינמון מדי יום בארוחות כאשר הדבר  אפשרי כמו ביוגורט או גבינת קוטג', שייקים, שיבולת שועל, או כל  מאכל אחר שיכול להתאים


כמו כן, ניתן להשתמש בכמוסת קינמון לפני כלארוחהבמיוחד אם יש יותר מ-30 גרם שלפחמימות באותה ארוחה, פחות הייתי ממליץ על זה, כי אני מאוד דוגל ברעיון שאם אפשר לצרוך את זה מהאוכל  אז למה להתקרב  לכמוסות(לא שיש בזה משהו רע).
 

עושה רושם שהתבלין מעולה, יחד עם זאת הוא פחות מומלץ לאנשים בעלי לחץ דם גבוה.   זה יכול לעזור לשלוט ברמות הסוכר בדם ובתגובה לאינסולין היישר דרך הארוחות שלכם ובכך לשלוט בתיאבון ובתשוקה שלכם לאורך כל היום . . .

ומכאן, לסייע לך באיבוד שומן גוף בצורה יעילה יותר לאורך זמןאז עכשיו אתה יכול לראות שלא רק שקינמון הינו נוגד חמצון רב עוצמה שיכול לסייע לך להישאר צעיר לזמן רב יותר, הוא גם יכול לעזור לך לשלוט ברמת הסוכר בדם ולקבל גוף רזה יותר!


אבל חשוב לשים לב . . .
 

התבלין מעולה, ומאוד תורם, יחד עם זאת יש 23 מאכלים שככל הנראה 90% מהם את אוכלת – שפשוט הורסים לך את הסיכוי להשיג בטן שטוחה וסקסית. רק אם תפסיקי לאכול אותם את תראי שינוי מאוד משמעותי באופן מידי במראה שלך, לחצי על הלינק הזה שכאן למטה בכדי לגלות אותם.


ג'ניה רומסקי,
המאמן האישי שלך,
לחיי הבטן השטוחה שלך.

 
ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content