החתונה המזעזעת: הנה כל טעויות התזונה(היו עוד כמה) שעשיתי שם

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל

4 שנים. אני יוצא איתה כבר פאקינג 4 שנים! בעצם תלוי את מי שואלים, אם תשאלי אותה אז היא בטח תגיד לך שאנחנו יוצאים 3 שנים 8 חודשים, 3 שבועות, 4 ימים, 22 שעות, 38 דק ו47 שניות… 48 שניות… 49 שניות… אבל מי סופר?

חשוב:
אם לא קראת את הפוסט הראשון, ולמה אני כותב את כל זה, זה קריטי שתקראי אותו כאן בשביל שתביני את הפוסטים הבאים

נכנעתי ללחץ *הלא מתון* והחלטתי לפגוש את המשפחה המורחבת שלה. תראי, לדחות פגישה עם המשפחה המורחבת 4 שנים כשאתה יוצא עם מרוקאית, זה בגדר נס חנוכה, רק שזה נס יותר גדול שנשארתי שלם. הגענו לחתונה. אחרי פגישות הרבה פחות מביכות ממה שחשבתי שיהיו… התפנינו לאירוע המרכזי: הבופה.

טעות מס’ 1:

לא עשיתי סיבוב בשביל לראות מה לבופה, שיותר חשוב מהחתן והכלה מסתבר, יש להציע.

טעות מס’ 2:

התחלתי עם הלחמים הפריכים ומלאי השמן, כמובן שהחולצה שלי הפכה מחלוצה מהודרת לחתונות לחולצה חד פעמית. וזה עוד לפני שהתחלתי לשתות.

טעות מס’ 3:

פוצצתי את הצלחת. כשאני אומר פוצצתי . . . אני מתכוון לזה שברגע שהסבתא, שאיחרה לחתונה של הבן שלה, הגיעה לראות מי זה הרוסי הזה שנכנס למשפחה המרוקאית ולא טרח להכיר אותם במשך 4 שנים… ונגעה לי בכתף בשביל שהסתובב, כל הצלחת נפלה על הריצפה, רושם ראשוני – OUT.

טעות מס’ 4:

אחרי טקס מאוד מרגש, לפחות ככה החברה שלי אמרה לי, נכנסו לאולם. כמובן, שוב אכלתי לחם והרבה. לעיקרית ביקשתי הרבה פחמימות(תפוחי אדמה מדהימים) עם דג. ועל הדרך ביקשתי מהחברה שתזמין גם היא תפוחי אדמה שאני אשבע. זו טעות ששווה 3 טעויות. אז איפה אנחנו?

טעות מס’ 8:

באתי לחתונה רעב. הרי היי… כולם תמיד אומרים, תבוא רעב. אז באתי. איזו טעות, לא יכולתי להפסיק לאכול. שלא נדבר על השתייה המתוקה והחריפה…

טעות מס’ 9: שיט. מה אני ילד? הוספתי רדבול ללא מעט משקאות. מעניין למה הרגשתי כל כך מלא ושמן אחרי זה(למה? צא רגע מהדמות, יא דפקט זה מפוצץ קלוריות זה למה).

 

טעות מס’ 10: קינוח נשמה… קינוח. נראה לך שזה נגמר בקינוח בודד? טעמתי מ- 3 אנשים. טוב נו, אני טוען שאני טעמתי. הם אמרו שגמרתי להם חצי – ככה זה שמנים, תמיד מקטינים הכל.
לסיכום?

 

יש מצב . . . שמי שלא מכירה אותי, תחשוב שנתתי כאן המלצות של מה לא לעשות בתחום הזוגיות. אבל מי שכן מכירה אותי יודעת שאני עוסק בתחום הבריאות 🙂 אה כן… העלתי השבוע 2.2 ק”ג של שומן טהור וכרגע אני עומד על 79.2 ק”ג.

 

רגע של רצינות: אולי זה בראש שלי אבל . . .
אני כבר פחות מתחבר לגוף שלי. זה פשוט מדהים, ברגע שאנחנו יוצאים “מהתלם” גם אם הגוף לא השתנה בצורה יוצאת דופן, אנחנו פתאום חושבים אחרת על הגוף שלנו. בחוץ מתנהלת מלחמה, מלחמת יוקר המחייה, שכר המינימום, שחיתותיות, אבל כאן? המלחמה הנפשית הכי קשה – מלחמה באדם הכי קרוב אליך, זה שנמצא איתך 24/7 בעצמך.

 

אמשיך לעדכן ממסע ההשמנה. מסע ההשמנה עד 100 ק”ג.
את מוזמנת להגיב, בתגובות שכאן למטה, ולעדכן אותי מה דעתך על הפוסט ומה למדת ממנו 🙂

67684db9cd7ecdf2249fd9fafdf9e757

**הם שכנעו אותי להכיר את המשפחה המורחבת אחרי 4 שנים – אבוי! **

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content