ככה תייצרי כרס בירה קטנה בתוך 28 ימים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל

השעה 00:40. אני לא נרדם. זה לא משהו חדש, אלה השעות שאני ער בהן לרוב. אבל . . . לרוב אני לומד בהן, בשביל ללמוד בשעות האלה אני צריך להיות "צלול" עם אנרגיה. בימים האחרונים זה מצב שהוא 540 מעלות מהמצב הרגיל( זה יוצא 180 חחח).
 

אני לא מצליח ללמוד כלום, ופשוט רואה איזה משהו בטלוויזיה, קשה לי מאוד לקרוא. אחת הסיבות העיקריות? היא ששיניתי משהו נוסף בתזונה שלי השבוע. כבר תביני. כמובן שחוסר היכולת הזאת להתרכז יכולה להיות הצטברויות של המון טעויות תזונה(רשמתי לך עליהן בבלוג עצמו, תעברי עליהן) אבל אני לא חושב.
 

אז את שואלת מה שיניתי בתזונה בשבוע שעבר שגרם לי לחוסר ריכוז יוצא דופן(אני גם ככה צריך להתאוורר חצי שעה, פעמיים ב- 60 דקות – סקקדיש 🙂 ? הורדתי את כמויות המים שאני שותה בדרך כלל. בדרך כלל שתיתי בין 3-4 ליטרים ביום.
 

הפעם?

הורדתי לליטר – ליטר וחצי בקושי. יודעת לאיזה עוד דבר מוזר שמתי לב כשעשיתי את זה? שאחת הסיבות שלאנשים יש כרס בירה היא שהם לא שותים מים. ידוע שמים עוזרים בהמון תהליכים בגוף. אבל לא על זה אני מדבר, אני מדבר על העייפות והחוסר חשק והאנרגיה שחוסר בצריכת מים גורם.
 

אני מרגיש כמו סמרטוט שסחטו מהסיבים הכי עמוקים שלו את כל המים שהיו בו. ואז . . . יודעת מה קורה אז? למי יש כוח להכין ארוחה בריאה? לעזאזל עם הבריאות, המוח אומר לי. ואני? אני אומר לו אבל מוח . . . זה יעזור לכולנו.


אחרי דקה וחצי של שיחה עם עצמי, מצאתי את עצמי, אותו אחד שדיבר עם עצמו זולל 3 משולשי פיצה שנשארו עוד מהערב פוקר שהיה עם החברים. כן, שם לא אכלתי את הפיצה, הרי כולם נמצאים בחדר ויראו אותי . . . 
 

והתכנון?
התכנון היה לקחת את הפיצה ולזרוק אותה ישר אחרי שהם ילכו. לא היה לי כוח, דחיתי את זה לבוקר, רק שבבוקר? זה כבר לא ייקרה כי היא בבטן שלי.


לסיכום:
שתיית מים זה בריא ואחראי על רוב התהליכים שמתרחשים בגוף שלנו, פאק איט. זה פחות מעניין. שתייה נותנת לנו רעננות שקשה להסביר אותה, אחת כזאת שמשאירה אותך פיכח, אחת כזאת שמאפשרת לך לקחת החלטות שיקדמו אותך ולא יורידו אותך מגובה של ק"מ כשאבנים ענקיות נופלות אחרייך לוודא הריגה.


תשתי מים – זה יוכל להציל אותך מהמפלצת הכי נוראית שקיימת על פני כדור הארץ, המפלצת היחידה שיכולה להפיל אותך, את עצמך. 

עכשיו, את מוזמנת לשתף אותנו ואותי בתגובות, כאן למטה, איך מחסור בשתיית מים השפיע עלייך. הרי בטוח זה קרה לך פעם, שלא שתית מספיק מים, אולי זה קורה לך עכשיו? תשאירי את התגובה שלך ואשמח לעזור לך וסתם… זה כיף לשמוע את הדעות המשכילות שלכן!
 

נ.ב
העדכון השבועי: עליתי ל- 84.7 ק"ג (עלייה של 1.6 ק"ג משבוע שעבר)

 

ג'ניה רומסקי,
המאמן האישי שלך.
בדרך ל- 100 ק"ג

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content